HTML

translations

Külföldi számok magyar fordításai

Friss topikok

Linkblog

jamiroquai picture of my life

2008.11.02. 21:41 audreyka1988(translations)

 

Életem képe
 
Sosem volt egy álmom amit véghez tudtam volna vinni
Csak könnyek maradtak, még egyszer megtörlöm a szemem
Nem tudom ki vagyok vagy mit fogok csinálni
Olyan rég össze vagyok reménytelenül zavarodva
Ennek sose lesz vége, ez végtelenül szomorú
Valaki meg tudja mondani, hogy mikor
Lesz valami jóból ilyen rossz
Így ha van valami ellenszered nekem
Kérlek küldd el
Egy képet az életemről
Egy levéllel amiben benne van
Hogy hogy kellene lennie ehelyett
 
A gyógyszer ott van
De lesz merszem valaha is
Az égbe vetni magam, így végre meghalhatok
Nézd egy ember lettem, akinek semmi se kedves
Kit zavar ha csak úgy eltűnök
 
Ennek sose lesz vége, ez végtelenül szomorú
Valaki meg tudja mondani, hogy mikor
Lesz valami jóból ilyen rossz
Így ha van valami ellenszered nekem
Kérlek küldd el
Egy képet az életemről
Egy levéllel amiben benne van
Hogy hogy kellene lennie ehelyett
 

I never had a dream that I could follow through
Only tears left to stain, dry my eyes once again
I don't know who I am, or what I'm gonna do
Been so long I've been hopelessly confused
This can never really end, its infinitely sad
Can someone tell me when
Something good became so bad
So if you have a cure
To me would you please send
A picture of my life
With a letter telling how
it should really be instead
The precipice is there
But will I ever dare
Throw myself in the sky, so at last I can die
See I've become a man
Who holds nothing too dear
Who will mind if I just disappear
This can never really end, it's infinitely sad
Can someone tell me when
Something good became so bad
So if you have a cure
To me would you please send
A picture of my life
With a letter telling how
it should really be instead

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://translations.blog.hu/api/trackback/id/tr2746361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása