HTML

translations

Külföldi számok magyar fordításai

Friss topikok

Linkblog

Sugababes- Stronger / Erősebb

2009.03.30. 22:56 audreyka1988(translations)

Túlélem a rossz időket,

Én leszek aki tovább bírja mint a többiek

Amikor megváltozik körülöttem minden,

Erősebb leszek mint valaha.

Nincs több csend, több napsütés.

Minden rendben lesz.

Tudom hogy jön majd a változás.

Jobb ha megtalálod a kiutat a félelmeidből

Ha velem akarsz jönni így kell lennie

 

Teljesen egyedül vagyok

És végül erősebb leszek

Majd meglátod mi lesz belőlem

Erősebb leszek

 

Néha annyira magam alatt vagyok

Mint egy érzés ami elveszett egy útvesztőben

Fent és lent

megpróbáltatások és szomorúság.

Túlteszem magam rajta nap mint nap.

Jól érzem magam és majdnem erősnek

Egy új önmagam, ezt keresem.

 

Tudom hogy jön majd a változás.

Jobb ha megtalálod a kiutat a félelmeidből

Ha velem akarsz jönni így kell lennie

 

Teljesen egyedül vagyok

És végül erősebb leszek

Majd meglátod mi lesz belőlem

Erősebb leszek

 

Nem tudtam, hogy mit kell tennem

Csak azt tudtam, hogy egyedül vagyok

Emberekkel körülvéve de ők nem törődtek semmivel

Így magamba néztem

Nem az a lány vagyok, aki hagyja hogy lássák sírni

Nem az én stílusom

Átvészeltem

És magamért tettem.

 

Teljesen egyedül vagyok

És végül erősebb leszek

Majd meglátod mi lesz belőlem

Erősebb leszek

 

 

Teljesen egyedül vagyok

És végül erősebb leszek

Majd meglátod mi lesz belőlem

Erősebb leszek

 

I'll make it through the rainy days
I'll be the one who stands here longer than the rest
When my landscape changes, re-arranges
I'll be stronger than I've ever been
No more stillness, more sunlight
Everything's gonna be all right

I know that there's gonna be a change
Better find your way out of your fear
If you wanna come with me
Then that's the way it's gotta be

I'm all alone
And finally I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger

Sometimes I feel so down and out
Like emotion that's been captured in a maze
I had my ups and downs
Trials and tribulations
I overcome it day by day
Feeling good and almost powerful
A new me, that's what I'm looking for

I know that there's gonna be a change
Better find your way out of your fear
If you wanna come with me
Then that's the way it's gotta be

I'm all alone
And finally I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger

I didn't know what I had to do
I just knew I was alone
People around me but they didn't care
So I searched into my soul
I'm not the type of girl that will let them see her cry
It's not my style
I get by
See I'm gonna do this for me

I'm all alone
And finally I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger

I'm all alone
And finally I'm getting stronger
You'll come to see
Just what I can be
I'm getting stronger
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://translations.blog.hu/api/trackback/id/tr551036479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása